reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Židek

Michal Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý nádejný spisovateľ. Mojím koníčkom je písať príbehy z okolia môjho domova . Dúfam že sa vám moje povesti budú páčiť . Dokázal som vo svojom rozprávaní skombinovať prvky legendického a povesťového rozprávania.Moje rozprávanie je estetický pôsobivé a poučné .Príjemné a poučné čítanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Lampert...

Michal Židek

Lampert...

Príjemné čítanie!

  • 1. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
Matúš Čák a jeho družina

Michal Židek

Matúš Čák a jeho družina

Príjemné čítanie!

  • 25. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 148x
  • 0
Otec ľudu - krstiteľ vlasti

Michal Židek

Otec ľudu - krstiteľ vlasti

Zážitkové čítanie!!

  • 15. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 129x
  • 0
Comes Lampert, Béla II. a zákonník kráľa Kolomana.

Michal Židek

Comes Lampert, Béla II. a zákonník kráľa Kolomana.

Príjemné čítanie!!

  • 8. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 198x
  • 0
Prečo sa Rajec Rajcom volá

Michal Židek

Prečo sa Rajec Rajcom volá

Príjemné čítanie !!

  • 4. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 223x
  • 0
reklama
Prsteň kráľa Štefana

Michal Židek

Prsteň kráľa Štefana

Povesť o kráľovom prsteni. Príjemné čítanie!

  • 3. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Rajec

Michal Židek

Rajec

Príjemné čítanie o Rajci!

  • 2. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 887x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu